MAKSU-, TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT
Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille:
Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät verkkokaupan kassalla. Tällä hetkellä Klarna tarjoaa seuraavia maksuvaihtoehtoja: lasku, osamaksu (Klarna-tili), korttimaksu, verkkopankkimaksu tai MobilePay.
Näet mitkä maksutavat ovat sinulle mahdollisia, syötettyäsi omat tietosi verkkokauppamme kassalla. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, mutta voit vaihtaa maksutapaa valitsemalla sinulle mieluisimman maksuvaihtoehdon luettelosta. Huomioithan, että lasku ja osamaksu vaativat aina henkilötunnuksen syöttämistä järjestelmään.
Korttimaksu
Sinun on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla. Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden.
Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi, sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure-koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.
Maksa heti - verkkopankkimaksu
Verkkopankkimaksaminen onnistuu Klarnan kautta Maksa heti- palveluna seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki, POP-pankki, Ålandsbanken, OmaSP, Handelsbanken, SEB.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna/SOFORT. Tietojasi seurataan yksinomaan Klarnan suojatulla maksulomakkeella, XXL ei voi käyttää tietojasi tai tiliäsi.
MobilePay
Voit maksaa helposti ja turvallisesti MobilePaylla. Maksaaksesi MobilePaylla sinun tulee ladata MobilePay-sovellus sekä aktivoida se pankissasi valitsemaasi tiliin sekä luoda yksilöllinen tunnus sovellukseen. Tämän jälkeen maksaminen verkkokauppamme kassalla sujuu kätevästi sovelluksen kautta. Ostoksesi summa veloitetaan tililtäsi silloin, kun tilauksesi vastaanotetaan varastollamme.
Löydät lisätietoja MobilePaysta suoraan heidän verkkosivuiltaan.
Maksa myöhemmin
Tee tilaus tänään ja maksa vasta, kun olet vastaanottanut tuotteen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnan laskulla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa.
Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse samaan aikaan, kun tilaus käsitellään varastollamme. Laskun maksuaika on 30 päivää tilauksen lähetyksestä, eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.
Laskun eräpäivää on mahdollista siirtää lisämaksusta Klarnan sivuilla.
Pilko maksu eriin
Voit myös tehdä tilauksen ja pilkkoa maksun eriin. Lisää tietoja Klarnan osamaksusta löydät täältä
Jotta voit valita laskun tai osamaksun tilauksen maksutavaksi, tulee sinun syöttää henkilötunnuksesi kassalla Klarnan maksupohjaan.
Lahjakortti
Lahjakortilla voit maksaa myös verkkokaupassa. Lisää lahjakortin numero verkkokaupan kassalla sille varattuun kenttään. Lue lisää lahjakortista täältä.
Klarnan tarjoamat maksutavat yrityksille
Klarna tarjoaa yrityksille mahdollisuuden maksaa kortilla, verkkopankissa ja laskulla. Huomioithan, että laskulla tilattaessa tilaus tulee tehdä siihen osoitteeseen, johon yritys on rekisteröity, eli laskutus- ja toimitusosoitteen tulee olla sama. Lisätietoja yritysmaksujen ehdoista saa Klarnan asiakaspalvelusta.
PAYPAL
Maksa verkossa käyttämällä PayPal-salasanaa, niin vältyt taloudellisten tietojesi näppäilemiseltä. Voit olla huoletta, kun tiedät Ostajien turvan olevan saatavilla kelpoisuusvaatimukset täyttäviin ostoihin.
PayPal-tilin avaaminen ja ostaminen käyttämällä PayPalia on maksutonta, ellei siihen liity valuutan muuntoa. PayPal-palkkioita ei veloiteta, jos käytät PayPal-tilin saldoa rahan lähettämiseen perheelle ja ystäville ilman valuutan muuntoa. Muista tapahtumista saatetaan veloittaa palkkioita.
Toimitus:
Käsittelemme tilaukset 1-3 arkipäivän sisällä ja lähetämme tuotteet valintasi mukaan joko matkahuollon tai postin kautta. Kun tilauksesi on postitettu, saat vahvistuksen siitä sähköpostiisi. Paketin saapumisesta noutopisteeseen tulee ilmoitus joko sähköpostiin tai tekstiviestinä matkapuhelimeen.
Toimitamme tilauksia pääsääntöisesti Suomeen. Kysy tarvittaessa toimituksista myös muualle EU-alueelle.
Emme korvaa postin kadottamia lähetyksiä.
Toimituskulut:
Suomen Postin ja Matkahuollon toimitusmaksujen mukaan.
Palautus:
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus alkaen noutopäivästä. Ennen palautusta ota yhteyttä, niin sovimme palautukseen liittyvistä yksityiskohdista.
Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää.
Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäisessä kunnossaan ja myytävissä uudelleen.
Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja emme palauta, emmekä korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Palauttaja maksaa palautusrahdin ja vastaa tavarasta kunnes se on vastaanotettu.
Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta.
Virheellisen tai rikkoutuneen tuotteen palautuksen yhteydessä on annettava selvitys vian laadusta. Tuotteen voi palauttaa niin että siitä ei aiheudu ostajalle lisäkuluja. Pyydä meiltä meidän palautussopimusnumero.
Noutamattomat lähetykset:
Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta ja jotka joudumme uudelleen lähettämään, perimme palautuksesta ja uudelleen lähetyksestä aiheutuneet kulut ennakkona tai erillisellä laskulla.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:
Valitettavasti kuljetusyhtiö ei aina huolellisesta pakkaamisesta huolimatta onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot tuotteessa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiöön.
Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Kotipari Oy
Marjaseläntie 5
77600 Suonenjoki
info@kotipari.fi
Eveliina Vauhkonen 044-0983639
Y-tunnus 2130075-8